..parca asa spunea Dr House si de foarte multe ori ii dau dreptate. Apoi ma apuca idealismul si revin la acel..come on..not everybody is a liar. Well ...some are liars.
Si daca de multe ori minciuna este doar minciuna uneori ea se transforma in reclama falsa. Ma rog cu citeva chitzibusenii legale sa nu fie subiecte de drept civil .
Proba 1: Stiti incredibil de enervanta reclama de tip roll-over-i-hate-you-so-much-cause-i-can't-read-hotnews postata de Emag pe Hotnews? Of course you know. Deci print screen...
Intr-un acces de simpatie pentru filmele "alea" de pe HDD-ul meu decid sa le salvez pentru posteritate si sa le mut..si pretul pare bun. Desi cand este vorba de sentimente ce mai conteaza pretul. OK. 1 TB/269,99999 ..OK..si click..si pac...
Proba 2
Deci 269 este 399 caci 1TB ramine un TB ....aa...sau 269 ramane 269 dar 1TB devine 500 GB. My choice right ... ? Hold your horses cowboy..that's a lie !
Well... inainte insa de a face o tampenie ( sau frauda..sau afacere in general) trebuie sa discuti cu un avocat care sa iti scrie textul cum trebuie caci "Preturi soc la HDD externe Seagate/ HDD USB Seagate de pana la 1TB/ de la 269,99" nu inseamna nimic din ceea ce crezi. Inseamna..tzeapa...te-am adus aici acum cauta si cumpara ceva.Can't sue me ! Da, dar nici nu voi cumpara iar politicile de falsa reclama si uzarea de minciuna in politica de marketing este perdanta.